Regulamin sklepu

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem parawanypokojowe.pl zwany dalej
„Sprzedawcą” lub ”Sprzedawca” jest:
Wiktor Lodarski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
PERSEO Wiktor Lodarski, NIP 
PL8722438336 REGON 522869751, telefon kontaktowy:
+48 570-454-217 poczta elektroniczna: PerseoEcommerce@gmail.com, wiktor.lodarski@gmail.com
Niniejszy regulamin stworzony został celem określenia rodzaju i zakresu świadczenia
usług za pośrednictwem Systemu internetowego oraz drogą elektroniczną. Ponadto
przedstawia regulacje dotyczące zawierania umów, zasad wykonywania tych umów, praw i
obowiązków Klienta oraz Sprzedawcy, a także postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy
i postępowania reklamacyjnego. Regulamin określa również zasady ochrony danych
osobowych Klientów.

§ 1

Sprzedawca – Wiktor Lodarski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
PERSEO Wiktor Lodarski, NIP  PL8722438336
REGON 522859751 Sprzedawca jest Stroną Umowy Sprzedaży oraz
Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu realizacji Umowy.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna,
jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną, która
korzysta z usług świadczonych przez Sprzedawcę.
Konto – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w
Regulaminie,
Konsument –osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego,
Sklep –sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej parawanypokojowe.pl oraz jej
podstronach,

§ 2

Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz
Klientów, polegających na umożliwieniu im: zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów
znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu
oraz stworzenia swego Konta.

§ 3

Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne
informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz

zaproszeniem do składania ofert.

§ 4

Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i
zawierają podatek VAT. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen
towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte
już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.

§ 5

Dokonanie zakupu w Sklepie może nastąpić po podaniu pełnych danych adresowych podczas
składania zamówienia.

§ 6

1. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych
przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczający jest: dostęp do Internetu,
posiadanie adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa.
2. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest
włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą do utrzymania
sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta oraz do utrzymania procesu składania zamówienia.
Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce
internetowej lub za pomocą innego oprogramowania. Szczegółowe informacje odnośnie
plików cookies zawarte są w postanowieniach Polityki.
§ 7

1. Osoba chcąca zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta powinna kliknąć zakładkę
„Moje Konto” znajdującą się w górnej części Sklepu, a następnie przycisk „Utwórz Konto” w
części „Nowi Klienci”. Znajdujący się tam formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do
przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta.
2. Następnie należy wypełnić powyższy formularz i podać: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło.
3. Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest
akceptacja Regulaminu i Polityki.
4. Kliknięcie przycisku „Wyślij” powoduje wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy i
jest równoznaczne z przyjęciem przez osobę zakładającą Konto oferty Sprzedawcy, o której
mowa w postanowieniu ustępu pierwszego niniejszego paragrafu. Z tą chwilą między
Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o
założenie Konta.
5. Sprzedawca po zawarciu umowy, zgodnie z postanowieniem ustępu powyższego, wysyła do
Klienta, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta.
6. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o
założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.

§ 8

Po założeniu Konta Klient ma możliwość: edycji swoich danych, składania zamówień, podglądu
statusu realizacji zamówień, podglądu historii zamówień oraz zwrotów.

§ 9

1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma
możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta.
2. Zamówienia można składać poprzez swoje Konto przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na
dobę.

§ 10

1. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient wybiera w Sklepie towary poprzez
ich sprecyzowanie tj. wskazanie ilości, koloru i rozmiaru, a następnie kliknięcie ikony „Dodaj do
koszyka” znajdującej się przy danym towarze. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze
zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia
znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.
2. Po dodaniu do koszyka towarów, Klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić
w Sklepie poprzez zmianę odpowiedniej rubryki, a także usunięcia towarów z koszyka.
Następnie Klient powinien kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”.
Na tym etapie Klient powinien podać swoje dane adresowe, wybrać sposób dostawy i związaną
z nim formę płatności. W podsumowaniu zostanie wskazana informacja o metodzie dostawy i
wybranej metodzie płatności, a także ich koszt. Zaktualizowana zostanie także wówczas kwota
do zapłaty (wartość zamówienia), poprzez dodanie do niej opłaty za wybrane formy płatności i
dostawy.
3. Jeżeli Klient nie posiada Konta, wówczas ma możliwość jego założenia poprzez wypełnienie
formularza rejestracyjnego i podanie danych adresowych. Formularz ten stanowi ofertę
Sprzedawcy skierowaną do Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta.
4. Po dodaniu do koszyka wszystkich towarów, jakie Klient chce zamówić, oraz weryfikacji lub
uzupełnieniu danych do wysyłki, należy sprawdzić jego prawidłowość. Na tym etapie Klient
może dodać również uwagi do zamówienia. Wyświetlone w podsumowaniu towary wraz z
podaniem ich ilości oraz cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem
stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych towarów.
5. Następnie należy potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie
z obowiązkiem zapłaty”. Kliknięcie tego przycisku powoduje przyjęcie przez Klienta oferty
Sprzedawcy, o której mowa w postanowieniu ustępu powyższego i skutkuje zawarciem umowy
sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
6.W przypadku wyboru sposobu płatności: „Przedpłata”, Klient po kliknięciu przycisku
„Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” zostanie przekierowany na stronę podmiotu realizującego
płatności internetowe. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na
stronie podmiotu realizującego płatności internetowe.
§ 11

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
Produktu które trwa zazwyczaj od 2 do 3 dni roboczych:
a. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
b. Przesyłka kurierska – Kurier DPD: 0,00 zł Kurier InPost, przesyłka kurierska pobraniowa 


c. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Wielopolska 83a 39-200 Dębica (9:00 - 17:00 Pon - Pt)
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przy odbiorze
b. Płatność za pobraniem
c. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy: PL81102044050000290206398236
d. Płatności elektroniczne: Przelewy24, PayPal
e. Płatność kartą płatniczą. Przlewy24,
3. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów i kosztów dostawy oraz obsługi płatności
znajdują się w zakładce „Dostawa”.
4. Zamówiony towar jest dostarczany Klientowi we wskazany w zamówieniu sposób.
5. Koszty związane z dostawą towarów i obsługą płatności ponosi Klient, przy czym
Sprzedawca może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez
Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje Sprzedawca.

§ 12

Po realizacji zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłana
dokumentująca dane zamówienie faktura elektroniczna w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz.U. 2011 Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.).

§ 13

1. Jeżeli Klient jest Konsumentem, a także gdy Klient jest osobą fizyczną zawierającą w sklepie
internetowym umowę sprzedaży bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z
treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego
w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze
Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w
posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta
weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane
osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie
ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta
weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o
swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego na
piśmie, przesłanego pocztą na adres: Straszęcin 94, 39-218, Pow. Podkarpacki, lub Wielopolska 83a, 39-200, Dębica, Pow. Podkarpacki lub pocztą elektroniczną
na adres email Sprzedawcy: PerseoEcommerce@gmail.com, wiktor.lodarski@gmail.com
3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie
później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodził się na inne
rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dodatkowych kosztów.

4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do
chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
5. Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie
nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest
zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Sklep nie odbiera
przesyłek wysłanych za pobraniem.
6. Towar zwrócić należy na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Straszęcin 94, 39-218 Straszęcin.

§ 14

1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub
dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres Sprzedawcy: ul.
Straszęcin 94, 39-218, Pow. Podkarpacki, lub Wielopolska 83a, 39-200, Dębica, Pow. Podkarpacki lub mailowo na następujący adres e-mail:
PerseoEcommerce@gmail.com osobiście do protokołu w siedzibie Sprzedawcy.
2. W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je
zidentyfikować), dane kontaktowe Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną
reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez
Sprzedawcę.

§ 15

Umowa z Klientem o założenie Konta zostaje zawarta na czas nieokreślony.

§ 16

Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta poprzez wysłanie
wypowiedzenia na adres siedziby Sprzedawcy, e-mailem na adres, PerseoEcommerce@gmail.com Umowa o
założenie Konta zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.

§ 17

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów:
1. https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
2. https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim
a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich).

§ 18

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu 
Internetowego jest Sprzedawca wskazany w paragrafie pierwszym w definicji sprzedawca. (adres mailowy wiktor.lodarski@gmail.com)
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu
Internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na
to osobną zgodę – także w celu marketingowym.
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
5. Szczegółowe sposoby kategorii danych oraz sposobu ich wykorzystania są opisane w
Polityce Prywatności.

§ 19

1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako
całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym grafik, utworów, wzorów i znaków
dostępnych w jego ramach należą do Sprzedawcy lub innych uprawnionych podmiotów
trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie
obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje
wszystkie formy ich wyrażenia.
2. Serwis Internetowy należy traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający
ochronie autorskiej. Klient nie ma prawa kopiować Serwisu Internetowego, za wyjątkiem
przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.

§ 20

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie
Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7
dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień
Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie
obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.

2. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają
zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem  roku.