FAQ

Często zadawane pytania

Czy zakupy są bezpieczne?

Tak, posiadamy na sklepie bramkę płatniczą, Przelewy24 na której bezpiecznie sfinalizują Państwo zamówienie

Gdzie znajdę informację o zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać automatyczną wiadomość z informacjami o twoim zamówieniu na mailu. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości sprawdź spam, jeśli również nie widzisz wiadomości, skontaktuj się z nami po przez formularz kontaktowy

Gdzie znajdę list przewozy?

List przewozowy wraz z fakturą elektroniczną otrzymają Państwo na maila.

Jak anulować zamówienie?

Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość z numerem zamówienia, które otrzymałeś w automatycznej wiadomości po złożonym zamówieniu na mailu

Jak zwrócić produkt?

Wystarczy że się z nami skontaktujesz, przed upływem 14 dni możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny, do 30 dni możemy poprosić Cię o podanie powodu

Ile mam czasu na zwrotu produktu?

Standardowo mają Państwo czas na zwrotu do 14 dni od momentu odebrania przesyłki, natomiast nasz sklep akceptuje zwroty po upływie tego terminu aż do 30 dni. Lecz po 14 dniu wymagamy podania przyczyny oraz przesłania zdjęcia produktu przed wysyłką

Jak zwrócić produkt?

Wystarczy że zgłosisz nam zwrot, a my zajmiemy się resztą, Otrzymasz od nas instrukcję zwrotu wraz z etykietą oraz możliwym podjazdem kuriera pod wskazany przez Państwa adres. Pragniemy również zaznaczyć że proces zwrotu jest całkowicie darmowy i nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów

Ile muszę czekać na zwrot środków?

Od momentu nadania paczki zwrotnej przelew zwrotny zostanie wykonany do 48 godzin