Polityka gwarancji

  1. Czas gwarancji: Każdy zakupiony produkt objęty jest gwarancją producenta/dystrybutora na okres 24 miesięcy od daty zakupu.

  2. Warunki gwarancji: Gwarantujemy, że produkty PERSEO są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. W przypadku stwierdzenia takiej wady, klient ma prawo do skorzystania z gwarancji.

  3. Reklamacja: W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można to zrobić poprzez email na adres PerseoEcommerce@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 570-454-217. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz opisanie problemu, który wystąpił.

  4. Procedura reklamacji: Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, nasz dział obsługi klienta zajmie się Państwa sprawą jak najszybciej. W przypadku stwierdzenia wady kwalifikującej się do gwarancji, dokonamy wymiany produktu na nowy lub zaoferujemy zwrot pieniędzy, zgodnie z preferencjami klienta.

  5. Adres wysyłkowy do reklamacji: PERSEO Wielopolska 83a 39-200 Dębica Polska

  6. Wymagane dokumenty: W przypadku reklamacji prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz odesłanie wadliwego produktu w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.

Zależy nam na Państwa zadowoleniu i jesteśmy gotowi do udzielenia pomocy w każdym możliwym przypadku. Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo, wybierając produkty PERSEO.

Z poważaniem,

Zespół PERSEO